fredag 27 januari 2012

Om dessa kakor...

Alltså helt seriöst så skulle jag vilja veta vem som kläckte idén till dessa kakor...
...Helt fantastiska är dom...dessutom har de den effekten att man blir lätt yr av choklad och kexlycka och man måste trycka in en till i munnen...
...Dyra är de med...med min mattehjärna kan jag snabbt räkna ut att de kostar ganska så många kronor styck och eftersom det bara är ca 4 st i (cirka, beror på om man räknar med dom som försvinner ur paketet innan man hunnit hem från ICA) så känns de onödiga och köpa...men ändå HELT nödvändiga på en och samma gång...

...Ja i allafall, det var himla smart gjort att låta börja tillverka dessa kakor...eller osmart...kan inte bestämma mig...

Finingar...

/E

2 kommentarer:

jenny sa...

ohh de är farligt farligt goda...
försvinnande goda skulle man också kunna säga haha

Fru Sederblad sa...

Ja, de där är fullkomligt livsfarliga och borde totalförbjudas ;-).

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.