onsdag 4 januari 2012

Om gråtmuffins och lite till...

Så, nu har vi slagit hål på mysbubblan som vi bott i de senaste dagarna...eller ja, vi fixar ju en ny...men den som även innehöll mor o far var vi tvungna att flytta ut ur...

Jag har varit några år yngre ett par dagar nu...himlat med ögonen, surat lite lätt, lagt över ansvar, sluppit laga lunch, andats lite mamma och pappa, frågat frågor jag egentligen vet svaren på och sånt...

...Men i eftermiddag är jag alltså 27 (och ett halvt) igen och inget annat, ganska skönt det med...för UJ vad energi det tar att vara tonåring...

Jag fullkomligt älskar när man får några dagar ihop såhär...jag tankar fullt med kraft varje gång...

Att slå hål på bubblor är aldrig en hit varken för T eller mig...vi gråter lite och surar, och hur löser vi det?...Jo med muffins med extra många nedtryckta centerbitar i...funkar alltid lika bra...

Hej hej!

1 kommentarer:

Russin sa...

Åååå så spanar ni på grannarna som slänger sopor..;) Kram på er <3

Leka i helgen ?

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.