söndag 15 januari 2012

Om måndagsmorgon...

Jag är verkligen ingen måndagsmänniska...ni vet en sån som ser möjligheter i att det är måndag. Nej snarare en sån som alla på arbetsplatsen kanske önskade hade en dag ledigt i veckan, då förslagsvis måndagen...

Tänk va, att måndagsmornar som annars kunde ge mig kalla kårar när de startade idag bara är helt ljuvliga...
Jag fullkomligt ÄLSKAR att hänga med dessa två galningar.

Livskvalité på hög nivå minsann...

Sommarbilder som får mig att längta och längta...och längta lite till...

Nu ska jag fortsätta att fundera på varför i hela friden min 4-åring förstår sig på min telefon bättre än jag...sedan pilla lite till på V;s tand och tala lite allvar med honom, för vart tog min lilla bebis vägen?

Ha en skön måndag ni med!

/E

2 kommentarer:

Russin sa...

God morgon kära granne..:)

Åhh var det en tand i Vs mun ? Det var ju det jag sa juhhhh..;)

Du är så klok gumman, klart en socka räcker.. att jag inte tänkte på det.. ;)

hughug

Cissi sa...

Måndagar är verkligen ingen favoritdag här heller... ;)

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.