torsdag 26 januari 2012

Om puckade datorer...

Jag har inte försvunnit...NEJ...men däremot fungerar inte internet på min dator och alternativen som följer lockar mig inte till att skriva;

Alternativ 1. Från mobilen (går inte pga att alla ord ändras till alternativa även fast man inte väljer detta...kul blir ku* och ja, ni fattar...men ändra tillbaks då tänker ni men UJ vad tid det tar...Dessutom är mina touchknappar gjorda för barn med minifingrar på diet verkar det som...)

Alternativ 2. Sitta vid E;s hörna (går inte heller eftersom han inte gillar´t och inte jag heller för den delen...snus och kex och räkningar och en gungande stol som är gjord för män...nej säger jag...)

Så därför kommer E ikväll åter få en ny chans att laga min dator...annars ska jag göra om lite här uppe i hörnan så den istället blir min...lite spets...lite rosa...lite ljuva bilder och en korgstol kommer nog sätta fart på honom...

...Så vi ses snart...okej.

Peace

/E

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.