söndag 29 januari 2012

Om när man är barnfri...

Jag och E är inte de bästa på att hitta på saker ensamma. Det beror på att vi är grymt bekväma i våra mysbrallor samt hemmakära.
Men i helgen slog vi till på stort och gick på bio. Kände när jag satt där och tyckte det var spännande med en så stor skärm och högt ljud i salongen att jag inte är så världsvan längre direkt. Ungefär samtidigt som den tanken slog mig så förbannade jag den som sålde chirre i kiosken utanför...speciellt till gubbar som ska sitta framför mig och tugga med öppen mun...
...Försökte att inte heller irritera mig på killen bredvid mig som impade på sin dejt genom att rabbla upp så många actionfilmer han kunde titeln på samt hur extremt berest han var...

Nej...jag koncentrerade mig istället på att snegla på min snygging jag hade på min andra sida...(E alltså och ingen annan)...och njuta av att bara få vara med honom och inte samtidigt fixa en miljon andra saker...GRYMT mysigt...mer bio åt folket och att hålla handen och sånt...

Min kära och jag...fast inte på biobesök...näh, tror jag var gravid och på daglig rastning utomhus ser det ut som...

Hej hej!

5 kommentarer:

Russin sa...

va ni modiga och såg spiderman ? ;)

Russin sa...

hej kära granne..
hur mår ni ? såg er i går vid snöhögen igår när jag fönsterkikade, det är typ det jag orkar med.. för jag är såååå sjuk och idag blev även lilla Stina sjuk.. :( japp det är lite synd om oss nu..;)

så jag kramas lite här på bloggen ist, haha.. KRAAAM

♥ Sojka ♥ sa...

Vad mysigt det låter. Jag tycker man uppskattar varandra på ett annat sätt nu när man har barn. Bra idé med bio. Jag har några biljetter som ligger och skräpar, det ska vi ändra på. :)

Frida-FantastiskaMamman sa...

Hålla handen borde fler göra varje dag :)

Kram

Beatrix sa...

Hej Emma! Hoppas att allt ar bra med dig,och inspirationen bara gick pa en kort semester och du snart aterhamtar dig:)Saknar fina bloginlaggningar! Kram

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.