söndag 15 januari 2012

Om en skön söndag...

Jag kan inte låta bli att le inombords åt att E aldrig riktigt ger upp tanken om att jag ska börja digga sport...det kommer nog aldrig hända, finns inte en sportmössa (he he) liksom...
...Men ändå delar han titt som tätt med sig av olika händelser som han hittar på nätet...läser upp låååånga fotbollsartiklar samtidigt som han bubblar av skratt. Tydligen är det en mkt tydlig poäng i själva artikeln, typ att Forsberg ska börja spela i Arsenal...eller inte vet jag. Något kul är det i allafall och jag låtsas alltid som att jag fattar, skrattar och himlar med ögonen åt den "uppenbara" humorn som artikeln i fråga bidrar med...

Men jag fattar egentligen ingenting...inte ett smack...men man vill ju inte vara den som är den...
...Hoppas ändå aldrig att han slutar läsa för mig, även om jag inte lyssnar eller förstår vad han säger så är det så in i vassen mysigt att han ändå inte tappar hoppet om att få en sportintresserad fru vid sin sida...det sista som lämnar en är ju hoppet...

Annars har helgen varit som den ska vara...lugn, kärleksfull och underbar tillsammans med de bästa...

Hej hej!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.