torsdag 5 januari 2012

Om sjukstugan...

Om man vill så kan man föra någon slags statistik på hur många gånger jag vaknar om nätterna, eller rättare sagt blir väckt...ja, om man nu skulle tycka det var roligt...
...Jag brukar räkna till mellan 5-10 ggr men inatt så slutade jag räkna efter 15...HUUUU vad bitsk jag var inatt...
...T verkade tycka det där med att sova är en onödig del av dagen så han roade sig med att hosta lite extra högt alternativt peta V i ögat när jag gång på gång lyckats söva om honom...jag väser, hotar med lördagsgodiset och gråter av trötthet där i mörkret när jag plötsligt hör T, fullt upptagen med att knyta knutar med lillebrors fingrar, säga lite irriterat;

-"Men åhh mamma, måste du vara så himla irriterad älläääär??..."



V vaknade med feber och allas humör var på topp...

...Så idag roar vi oss med att bygga tält åt T;s dinosaurier, äta glarre, och jag går runt i någon slags dimma av trötthet som är slående lik känslan man fick av lustgasen på BB...

Hej hej!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.