tisdag 27 december 2011

Om att njuta...

Jag fullkomligt älskar när E får lunka med i samma tempo här hemma som vi andra alltid får leva i....
...Älskar när han har några dagar ledigt och dagens humör får bestämma vad vi ska göra och ingen tid i världen finns att passa...
...Älskar när man har någon att ropa på när V har bajsat upp till öronen och mina två armar inte räcker till...
...Älskar när jag hinner pussa lite extra på varje barn och låta T berätta sina historier hur länge han vill...
...Eller när man smyger in i tvrummet för att gostitta lite på E o T som myser i soffan, regnet smattrar utanför, vinden tjuter och allt känns bara så ombonat och varmt...

...Åhh, vad jag älskar't...


Hej hej!

1 kommentarer:

Russin sa...

förstår att det är skönt att ha E hemma ett par dagar.. :) mötte dina killar ute igår när vi kom hem, han berättade att de är ute och springer på kvällarna, haha..

kramisar

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.