lördag 31 december 2011

Om 2011...

Jag tänker sällan tillbaka på åren som går och försöker fundera ut om det var bra eller dåligt...Det undviker jag utav den anledningen att jag lever just nu, idag, inte igår och inte imorgon utan bara IDAG...mycket viktigt för mig...

...När jag lever idag finns det så mycket större rum i hjärtat för att glädjas åt småsaker, låta lyckorusen över vad man ofta tar som självklara ting få rusa bäst de vill i kroppen och eventuell oro för vad som kanske komma skall i livet får ingen chans att knacka på dörren...

...Idag gjorde jag ett undantag utav den anledningen att 2011 var ett år då jag förändrade väldigt mycket i mitt liv...till det bättre...
...Det har varit ett år som jag kommer att minnas som ett sketans bra år rätt ut sagt...


Första delen av året spenderade jag åt att läsa konst....fantastiskt på alla sätt och vis...njöt varje dag och önskade jag kunde ägna resten av mitt liv åt att skapa...för HUJEDAMEJ vad fint jag mår då...

Sommaren spenderades i nya stugan som E och min far bankade ihop, fint som snus blev det...
...Väggarna där inne fick stå ut med mycket klagande från den väldigt gravida kvinnan...

Har jag visat några kort därifrån förresten?...Hur som haver, här kommer några till;...


Mitten på året fortsatte med vad som kändes som en eviiighet; Graviditet nr 2....

Mmm, jag var lika sur som jag ser ut...(nästan hela tiden, kul tjej)...

Och den sista delen av året har jag försökt lista ut hur man får livet att gå ihop när man är fyra...och det där med att man älskar två (tre med E förstås) så mycket så att hjärtat knappt räcker till för alla känslor...

Jag hoppas så innerligt att 2012 blir lika vackert som 2011 har varit...jag hoppas och ber att vi om ett år får minnas tillbaka och le på samma sätt som jag gör idag...
...Jag hoppas att vi varje dag kan få leva i nuet och glädjas åt varandra och med andra...

Gott Nytt År på er...

//E

1 kommentarer:

Russin sa...

Fina du.. <3 Och du var inte sur hela tiden när lilla V låg i magen, haha..

Här är mysbrallan på med, kanske ligger nått i trappen.. ;)

Gott nytt önskar vi vägg i vägg, kraaam

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.