torsdag 22 december 2011

Om julefrid in da house...

Idag har T tyckt att jag varit värsta tråkiga modern, då jag slaviskt har följt min to do-lista...V tycker säkert som T för den delen men han bryr sig mest om att det produceras mjölk i mina rattar och lite mindre om andra saker...

T däremot struntar fullständigt i bröna utan har istället, under de senaste två dagarna, krävt 100 procent av min uppmärksamhet...(ni vet när man måste förklara varför man hostar eller varför man är kissnödig)...
...Men vi har även (bland annat) bytt ut orden på samtliga av Måns Z;s julelåtar...orden man fick välja från var;

*Kiss
*Bajs
*Snopp
*Stjärt
*Prutt


....Ja, sånna viktiga saker har vi pysslat med...

...Därför har jag under detta tillfälle fått V att hamna i matkoma och T har fått en popcornskål större än han själv framför sig...underhållningen står PiffoPuff för...och just av dessa anledningar kan kan sitta här några minuter...

...Jag är nästan i hamn när det kommer till det här med julefrid...ska bara koka ihop en sats med Daim till för att glädja en snäll dam och lite annat...
...Det känns mysigt och det känns bra...men framför allt; Nu är den äntiligen här; JULEKÄNSLAN i kroppen...två dagar innan jul kom den...Välkommen säger jag!



Hej hej!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.