torsdag 15 december 2011

Om min lilla bubbla...

Okej...jag känner mig verkligen inte redo för verkligheten än...denna slutsats har jag dragit eftersom jag inte ens kan gå och fika utan att få stressvettningar och kontrollbehov de luxe...

...Jag menar, jag är så härligt inbäddad i denna bebisbubbla att jag ärligt talat börjar bli lite orolig över att jag en dag måste ta nålen och spräcka den...eller i allafall kliva ur den och visa vägen för E istället...välkommen in liksom, ha det så skönt men rör inte till det bara...OKÄÄÄJ?
...Så det är nog bäst att jag håller mig inne här etag till...har ju tänkt att handla julklappar under några veckor nu men jag antar att man måste byta ut pyjamas mot något lite mer trendigt och jag känner mig inte redo för det än...nej...inte än...Ujuj, hur ska det gå för mig...

Även om jag inte satt ner en sekund utan matade mitt KB genom att yra runt som en påtänd höna igår när vi fikade med ett härligt gäng...så var det i vilket fall som helst himla mysigt...


Julfint på Fröken Brogrens...jag älskar´t...


De här fina fick följa med mig hem och ska bo i våran gran...(om den har några grenar att hänga i vill säga)...

Nej nu ska jag amma....och kanske äta en chokladbit...och kanske dricka en kopp kaffe till...(som sagt, jag kommer inte fatta nålen riktigt ännu...)

Ta hand om er så länge!

Hej hej!

1 kommentarer:

Russin sa...

Ser at jag måste till brogrens jag med snart..:) så mycket fiiiint...

haha jag gick efter er imorse när jag skulle till bilen men du hörde mig inte .. eller så sket du i mig bara, haha..

snart kommer de små hem, ska vi leka ?

kram

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.