torsdag 22 december 2011

Om tomtehot...

Jag står och lyssnar i smyg på en gubblek inne på T;s rum....

T; -"Näääheeeeej du, sluta genast annars kommer ingen tomte, förstår du det spiderman?"

Spiderman; -" Vaddå ingen toooomte, jag täääänker inte sluta"

T; -"Ojojojooooj, luktar det inte lite bränt...HOPPSSSAAAAAAAN, alla julklappar verkar gå upp i röööök"

Spiderman (med väldigt pipig röst); -" OOOHHH NOOOO bäst att vara snäll"

T; -"Ja men vad bra....kolla....alla julklappar kom visst tillbaka igen...och hör, är det inte tomten som knackar på dörren...duktigt Spidermaaan..YEAH"

Då är ju den stora frågan vad jag ska hota med i januari...för sådär låter modern i huset tydligen....minus några lass med drama (hoppas jag)...

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.