måndag 10 oktober 2011

Om att ha mycket tid över...

Min dator är fortfarande sovandes under T;s ap-filt och bara skriker efter mig. Ingen sladd har jag sett till heller....vägrar säga vila i frid riktigt ännu. Det blir inte mycket spontanskrivet när den inte finns vid min sida. Det vill extremt mkt till om jag ska få en stund över för att smita upp hit till E;s hörna.
1. V måste sova
2. V måste vara mätt
3. T måste ge samtycke att det är okej
4. Jag måste hitta en tillräckligt bra film till T så han sitter still sisådär en kvart....idag hade jag tur eftersom mormor skickade PostisPer i ett kuvert....(men tydligen blir (enligt T) Per ett monster om jag inte är med och tittar...inte bra, inte bra alls eftersom PostisPer KAN vara en av de segaste filmerna jag sett.)

Men nu verkar jag ha ett par minuter...PP verkar hålla sig lugn i sin förvandling och V sover...

Min lördagskväll blev (hör och häpna) ganska så perfekt faktiskt...och söndagen med. Mina hormoner höll sig inne och barnen var söta....typ allt jag kräver för att det ska kännas rätt så perfekt.


Sötaste mössan och halsduken...gjorda av en fin kvinna som heter Mai. Kolla in hennes mästerverk på maismossor.se



Lördagsutflykten med varm choklad och mormors bullar...


Jag bara ääälskar när T är bakom kameran....(han vet men man ska sikta på liksom...moahahahaha.)

Jaha...nu skriks det där nere...antingen är det PP eller glarren som är slut...lika dramatiskt båda två.

Försöker komma tillbaks ikväll....häjhäj.

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.