lördag 26 november 2011

Om att gratta en tjej...

För 12 år sedan så stampade jag in på BB...stolt som en tupp och förväntansfull upp över öronen för att snart få se min storasysters nya tjej...

...Pirriga som tusan stod vi och väntade in den nya familjen...efter en stund kom en vinglande och lite lätt yr syster med en plastvagn skjutandes framför sig...bakom henne kom den stoltaste av pappor och i plastvagnen låg den sötaste bebisen jag sett i mitt då 15-åriga liv...

...Det var stort och det var magiskt att få henne i sin famn och jag minns hur alla satt i den rundformade soffan där på BB och bara lyste...av lycka och av kärlek...
...Jag vet att jag tänkte att en dag hoppas jag få göra samma sak som min syster, lämna över min bebis i mormors och morfars famn och få se denna fullkomliga lycka strömma över dem...och tänk, det fick jag...2 ggr till och med...

...Så idag är det alltså fest...

...Fest för denna underbara och otroligt varma, omtänksamma, finaste Alice...


GRATTIS på födelsedagen älskade unge...

Glad lördag på er!!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.