tisdag 15 november 2011

Om denna härliga vårnovember....

Vet inte om vädergudarna har blivit något senila där uppe eller så är vintertiden förbi i det här landet för OH MY vilket härligt vårväder det är....
...Hur det än står till så gillar jag det...så till den grad att jag började tvätta fönster när jag kom hem idag (iofs när jag var aggressivhungrig...ingen bra kombo)....och så ville jag köpa tulpaner och gå med skinnjackan...
..och om man ställer sig på balkongen i solen, tar T;s fågelbok som låter och trycker hysteriskt på någon sädesärla eller nått samtidigt som man blundar så känns det som april...prova själva...det får bli mitt tips för dagen tror jag...


Dagens boktips...finns i en bokhandel nära dig...

Kollade på en gammal film idag från -88...någon mer som ser min son i den här lilla miniversionen av mig själv?...








Mmmm...lite kanske...


Dagens prinsar....

Nu ska jag göra alla köttälskare (ingen ego-handling alltså) här hemma riktigt tisdagsglada genom att laga biff till kvällsmat...

Hejhej!!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.