måndag 7 november 2011

Om coola jag....

När jag träffade E för första gången var vi ute på klubb (jag bara älskar att säga klubb...låter så rätt på nått sätt...) Jag var stylad på ett sätt som jag antagligen aldrig kommer att uppnå igen och jag hade löshår...MASSOR med löshår...
...nästa gång vi träffades var jag också väldigt stylad...så till den grad att jag knappt kunde gå naturligt om jag minns rätt. Löshåret var på plats, läppglanset på läpparna glänste, jag var uppklädd till tänderna och var så fixerad vid detta att jag knappt minns vad han sa, jag var mer upptagen med att i smyg kolla i fickspegeln om spännena från mitt löshår skulle synas (skulle vara en katastrof)....jag fortsatte i vilket fall som helst att vara väldigt noga med att se cool ut när vi träffades. Fastän löshåret kliade och var varmt så in i bängen så hade jag det ändå...och läpparna slutade inte att glänsa...

...sen hände det liksom nått. När han väl hade hamnat i nätet så åkte löshåret ut...klackarna blev birken...partykläderna blev harembyxor med hål i, bomullslinne och ullaredsunderkläder...läppglanset blev försvarets hudsalva och jag visade mitt rätta jag....
...som tur är gillade han det med...ännu mer än när jag var cool....(om man bortser från harembyxorna, de försvinner med jämna mellanrum och jag tror jag vet vem som gömmer dem.)

...Så om man tänker efter hade jag inte behövt få inflammation i vaderna pga av mina skor eftersom han ändå inte gillade Coola Emma, den där som gör sig till lite....(men hur i hela friden skulle jag kunna veta det då?)...
...nu planerar jag inte att dejta mer i mitt liv men jag kan gärna dela med mig av mina tips till andra inför en kommande dejt. Sms;a följande till mannen innan ni ska ses;

Birken eller klack?

Harembyxa eller party?

Försvarets hudsalva eller läppglans?

Äkta eller löshår?

Om personen svarar det sistnämnda på varje fråga så skit i dejten...det blir bara jobbigt att gå på kullersten, man får eksem av läppglanset och de tighta byxorna skär in i baken....
...försök istället att hitta er en E som föredrar det förstnämnda.
Det är SÅ mycket bättre...jag lovar!



Hej hej!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.