fredag 18 november 2011

Om att packa med två...

Okej, än så länge går det inget vidare att komma iväg här hemma...
...Segtrion verkar slå något slags rekord idag i att göra saker långsamt...om jag tyckte det var besvärligt att packa med ett barn så kan jag säga att det är dubbelt (smart) så svårt med två...
...Och eftersom T såg på en film och V sov imorse så tog jag den lugna stunden till att göra mig morgonklar på mitt eget sätt...
...Det innebär att det utan problem kan ta två timmar för mig att borsta håret och sätta på smink och kläder...för när det är tyst runt omkring mig så öppnar min hjärna till föreställning...ofta är det så intressant och spännande att jag glömmer både tid och rum...
...Idag blev jag kallad på en intervju...en ganska så jobbig sådan...chefen hade grymt bra frågor som fick mig att tänka både länge och väl...jag lät så himla smart och begåvad att jag ta mig tusan tror att jag fick jobbet...(yrkestitel; Okänd)...

...Föreställningen avbröts av att någon bajsade på sig och jag återgick till verkligheten...


Jag har sedan imorse bett T lägga fram det han vill ha med sig...såhär långt har han kommit; 2 pkt lördagsflingor till han och morfar...

Nej nu måste jag skärpa mig...vi ses snart...

Hej!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.