lördag 19 november 2011

Om denna ljuva lördag...

Det är så mysigt här hemma att man nästan vill stanna tiden för en stund...barnen njuter...vi njuter. Det är som det ska vara helt enkelt...

...Det första T fick höra när han kom hit var att han fick bestämma allt (av mormor och morfar alltså men den infon kanske var onödig att nämna)...
...Denna position som ledare använder han fullt ut...vid minsta tillsägelse är han snabb att påminna om vem som är bossen den här helgen...antagligen är T införstådd med att detta BARA gäller i ca ett dygn till...(eller kanske inte)...







Idag är jag som ett barn på julafton över min nya kamera...det KAN bli så att det blir min nya hobby när jag fått läsa på lite hur man gör...E är redan trött på den men det gör inget, jag är glad ändå...

Happy lördag!

2 kommentarer:

Grannen sa...

Vad har du fått/köpt för kamera? vad roligt.. :)

Tomt här hemma i helgen.. :( Kramisar

Emma sa...

Jag vet inte riktigt (som vanligt full koll på märkena :)) du får titta efter sen när vi ses. Hoppas ni har en mysig helg. Kram

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.