söndag 13 november 2011

Om en tävling...




Jag är ett stort fan av denna kvinna som gör dessa underbara mössor och hattar och annat fint. Har några mössor själv till barnen och en stickad till mig själv och jag fullkomligt älskar dem....
...Nu har DU chansen att vinna en här....fintfint för er!

Allt du behöver göra är att;

* Gå in på maismossor.se (får inte ordning på hur man direktlänkar så ni får kopiera adressen) och helt enkelt klicka runt för att hitta den mössa/hatt/väska/handledsvärmare som du skulle vilja ha....

* Mejla sedan mig på omkonstenattvarakvinna@yahoo.se och motivera varför du valde just denna.

* Ni som har en blogg får gärna låna bilden ovan och länka hit till bloggen

Bäst motivering vinner helt enkelt...


T i en av Mais fina mössor och scarf...

Vinnaren presenteras om en vecka...KOM IGEN OCH TÄÄÄVLA...heja heja!!!

0 kommentarer:

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.