lördag 12 november 2011

Om lördagen....

Familjen rutin brukar ofta titta lite frågande på varandra under lördagen...och inte var det någon skillnad idag direkt. Vi har förutom vår lilla utflykt trampat omkring och inte vetat vad man ska syssla med när man inte styrt upp sin dag....

...Eftersom jag kan vara den mest ospontana som finns så tänker jag alltid inför helgen att vi inte ska planera så mycket...varken när det kommer till aktiviteter eller mat...just därför att jag ska vara lite crazy, laid back och cool sådär...
...och varje söndagskväll lovar jag mig själv att sluta med dessa dumheter inför kommande helg...
...för har inte den här familjen rutiner och äter på fasta tider så blir det inget bra...inget bra alls faktiskt...
...idag överskred vi lunchtimmen med säkert en timme vilket resulterade i att T blev vansinnigt irriterad....jag fick synrubbningar och blev yr...E började hungermumla och blev hetsig i trafiken...den enda stadiga var V som sov fullproppad med bröstmjölk...

...så nästa helg ska det bli ordning på törpet...inga blodsockerfall då inte...och inga irriterade miner...UJ vad perfekt det kommer bli...

...Imorgon väntar farsdag...då ska alla pappor få veta hur himla bra de är...det skulle man ju iofs kunna fira varje dag tycker jag...morsdag med för den delen...klappa lite på varandra och bara säga hur himla duktiga man är...för ÅHH vad himla gott det är att höra...


T;s senaste bok i samlingen fick han av farmor häromdagen...undrar vad hon vill säga med den...hmmm.

Godkväll på er...

1 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.pixbox.se/pic_show_id16555848.html

Min blogglista

About Me

Bloggintresserade

Använder Blogger.